czwartek, 2 czerwca 2011

Posadź Drzewo w Kampinosie


Rusza piąta edycja akcji Posadź Drzewo, którą na zlecenie polskiego oddziału koncernu Tetra Pak realizuje agencja reklamowa Opus B we współpracy z należącą do grupy NuOrder agencją E_misja Interactive 360.
Celem uruchomionej w 2006 roku akcji Posadź Drzewo jest wspieranie parków narodowych oraz angażowanie społeczeństwa w problematykę ochrony środowiska naturalnego, szczególnie w zakresie odnawialności surowców i sposobów zapobiegania nadmiernej emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Od 2008 roku poprzez stworzenie wirtualnego lasu na stronie www.posadzdrzewo.pl w akcję angażowani są internauci, których wirtualne drzewka zasadzane są następnie przez Tetra Pak w polskich parkach narodowych.

Startująca właśnie, piąta edycja akcji jest szczególna, gdyż rok 2011 ogłoszony został przez ONZ Międzynarodowym Rokiem Lasów i Tetra Pak zamierza posadzić w tym czasie kolejne 160 tysięcy drzew - tym razem w Kampinoskim Parku Narodowym, Parku Narodowym Gór Stołowych i Wielkopolskim Parku Narodowym. W sumie, dzięki zaangażowaniu i wrażliwości ekologicznej internautów, w polskich parkach narodowych ma szansę urosnąć pół miliona nowych drzew. Akcja Posadź Drzewo jest elementem strategii CSR Tetra Pak i ma na celu również angażowanie całej firmy oraz społeczeństwa. W zeszłym roku poprzez serwis www.posadzdrzewo.pl, bez użycia dodatkowych mediów, w akcję włączyło się 1,3 mln unikalnych uczestników. W tym czasie do fanów akcji na Facebooku dodało się 10 tys. osób.

Tegoroczną edycję realizują agencje Opus B i E_misja Interactive 360 (część NuOrder Group). Fanpage’a akcji na Facebooku prowadzi należąca do grupy NuOrder agencja 6ix WoMM. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz